08 јануар 2011

09 Januar 2011


Crnjanska Balada

(U spomen ''Miletu Loti''
iz Crnje,velikom drugu i bratu)

U ravnici mirno leži
moje selo drago,
tu sam rođen,
tu zavoleh
svoje milo blago.

Tamburaši svi su znali
da je pesma stota,
kroz sokačić kad se prati
moj brat Mile Lota.

Svirajte mi Crnjanski bećari
tu što nekad Đura pevat' znade,
pa polako Lolinim sokakom
di se tajno prva ljubav krade.

Spavaj Crnjo, mirno tiho,
nek te dragi Gospod čuva,
utihle su zadnje pesme
samo poljem vetar duva.

Svirajte mi Crnjanski bećari
tu što nekad Đura pevat' znade
pa polako Lolinim sokakom
di se tajno prva ljubav krade.

Napominjem da je promena ritma u strofama posledica koncepcije same pesme.

2 коментара:

  1. "Исткао" си му дивну баладу... Да је тако добра не чуди ме, јер Ти не само то да умијеш, него за материјал користиш и "најскупоцјеније влакно: своју ДУШУ"...

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Miro...
    Mnogo mi znači Vaša podrška,koja i obavezuje,da pesme što sleduju budu uvek za nijansu jače...
    Pozdrav iz Banata

    ОдговориИзбриши