02 јул 2010

02 Jul 2010


Ajla Kovač Seattle USA

Zapisi sa one strane svijeta

Taman pomislim da sam dovoljno zrela da sebi jasno predočim odgovor na svako pitanje i dilemu sa kojima se u životu susretnem, a onda shvatim kako malo poznajem sebe.
Uhvatim se u agoniji razmišljanja o nekome koga gotovo i ne poznajem, a ustvari čini mi se kao da te poznajem cijelu malu vječnost....Sjetim se te slatke i magične okolnosti koja nas je u jednom trenutku spojila i na neki način povezala.
I odjednom, ništa više nije važno.... Ništa više osim tebe i mene i tog daška svjetlosti u koji na tren utonemo, nošeni i vođeni jedino svojim zeljama i snovima...

Nista nije važno osim riječi... Dovoljna je samo jedna riječ, mala i bezazlena, ali jaka i nježna, da poželim reći bezbroj riječi, divnih i najodabranijih...U svaku bih utisnula milion i jedan poljubac i poslala ti u snove...

Voljela bih da ti mogu uvijek o sebi reći samo ono što bi poželio čuti, ali ne riječima, ne nijemim riječima kojima pokušavam sročiti jaku ali neodređenu misao, uputiti je tebi i vjerujući da dijeliš tu istu misao...Voljela bih pronaći put do tvoje duše, upravo onom beskrajnom nježnošću i pažnjom u pogledu...i dodiru, kojom duboko u sebi žudimo za najskrivenijim mastarijama i snovima.

Šta bi bili bez snova...?

Vjerujem da se u životu sve dešava s određenim razlogom, čiji smisao ćemo otkriti negdje usput...I nekako se radujem tome...Ni sama ne znam zašto.Možda zbog toga što želim vjerovati da drugačije neće biti...


U ovom trenutku, sve što želim je da zatvoriš oči i zamišlis želju, da otvoriš srce i prepustis se...
Predoči sebi sliku sa najljepšim prizorom u čijem izrazu vidiš radost i čežnju i veliku želju pomiješanu u bezbroj najljepših boja....

Oboji me samo radošću i ispiši svoje ime na mojim dlanovima...

Prepoznaj me onako kako sam ja prepoznala tebe... Prepoznaj me u sebi i dodirni me...A ja, ja ću ti zauzvrat reći koliko sam sretna sto će šapat tvoje nostalgije slagati mozaik moga imena, u ovom vremenu koje smo zarobili i okovali samo za nas...


"Čupkice moja.."
Čujem li to tvoj glas??? Ili si mi opet samo kroz snove prošao.

Нема коментара:

Постави коментар