31 јул 2011


Pesma o kumi (ali ne mojoj)

Toga dana prvi put kad
ja ugledah kumu,
bezobrazkuk svake vrste
bio mi na umu.

Ne mož' kasti da je bila
šašava i mlada,
samo rekoh ''bićeš moja
il umreću sada''.

Trepće ona sve se puši
k'o kad strašno duma,
pa mi reče ''važi, ali,
prvo pitaj kuma''.

I tad ovom starom jarcu
postalo je jasno,
godine su potrošene
za mene je kasno.

Sada vidim to što nisam
imao na umu,
mladost kad za uvek prođe
nisi ni za kumu.


Pesma uradjena za Tamburasko izvodjenje

4 коментара:

  1. hehehe
    da znas da si me bas slatko nasmijao:)))

    jedan veliki, najveci, najtopliji pozdrav sa ove strane svijeta

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo si me obradovala svojim javljanjem...
    Kada se doda i muzika bice to pesma ipo...
    Pozdrav iz Banata...Poljubi Enu

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Alisa za poslate knjige...Ponosan sam na tebe...Zelim ti jos mnogo lepih pesama i knjiga,i da budes zdrava i vesela.
    Pozdrav iz Banata
    Jasmin

    ОдговориИзбриши
  4. znači stigle su,iznenadih se, ja htjela o Vašoj pjesmi da ostavim komentar kada vidim ima poruka za mene :))....i Vi u zdravlju i veselju da čitate....hvala Vam puno

    ova pjesma o kumi ili za kumu komična,prva Vaša komična pjesma koju sam pročitala :)) fino, veselja nije na odmet

    veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши