20 мај 2011

21 Maj 2011


Mogu živeti sa tim
(Dijalog tišine)


Da…
Kriv sam…
Vazda sam bio…

Ti kažeš…
Sebičan si,
Slab,Kukavica…
Onaj koji gaji
Svoje Lične Zablude,
nebi li se hranio njima,
Jer drugačije ne umeš…

Da …
Imam svoj svet,
Svoje zablude,
Dušu,
i Ljubav,
koju sam spreman deliti…
I Emocije
Vođene željama nekoga,
Koji u potpunosti
i nije mogao Voleti.


A ti…
Koja bežiš,
Skrivena plaštom Straha,
Vođena snagom inelekta,
Nikada ili nekada Voljena…
Povređivana,
i sakaćena
onim što se zove Mržnja…
Svesna svega,
Proglašavaš i najmanji nagoveštaj Ljubavi Bezobrazlukom i zabludom.

Neka…
Nosi ti i dalje
Svoje šljampave džempere,
Umišljaj da su reči
Izgovorene samo
Fikcija dokonih
i Bolesnih…

Ja znam kako je
Tebe Voleti,
i Mogu Živeti sa tim.
Veruj mi…
Mogu Živeti
Sa tim.

Нема коментара:

Постави коментар